Julietta

Reacties

  1. Ze is, zoals gewoonlijk, weer prachtig Diane.
    Pure perfectie in het klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Diane,

    Meisie toch wat een kunstwerkje heb je gemaakt!
    Deze Jullieta is oogverblindend mooi...
    Je bent een echte kei in het maken van dit soort kunst..

    Liefs en goeds,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoy Marijke , bedankt , zo'n piepkleine wezentjes zijn erg leuk om te maken xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Diana, wat is ze weer mooi geworden. En dan zo klein gewoon geweldig. Ik heb ook een link gezet op mijn blog.
    Liefs Rianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeeeeeeee, wat knap, zo klein.
    En wat heeft ze een vriendelijk snoetje, heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. BEDANKT Rianne en Trolineke .die lieve berichtjes geven zin om snel weer verder te werken zodat ik iets nieuw kan tonen
    Diane xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Diana.

    Ik heb een award voor je!
    Details op mijn blog.

    Groetjes Rianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Diane, ik zie het al de award staat erop. Je zult zeker nog vele awards krijgen. Jou elfjes zijn ook zo mooi.Om helemaal bij weg te dromen.............
    Liefs Rianne XXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

dank u voor uw bericht